1 september

vet faktiskt inte om jag ska skratta eller gråta nu. skrev nyss ett låååångt blogginlägg, skulle publicera och poff, så raderar jag all text... nåja, tar det från början då. har spenderat helgen på Högsåra med min andra hälft och hans familj, firade forneldarnas natt med en massa trevliga människor, sov bättre än någonsin bredvid min finaste, och nu har jag åkt på förkylningen från helvetet... hoppas i alla fall jag mår bättre på torsdagen då vi planerat en dubbeldejt i Åbo vilket skulle inkludera restaurangmat, möjligtvis bio och därefter lite shopping. men nu ska jag och mitt 100kilos huvud försöka kontakta John Blund, god natt ♡


Kommentarer

Lämna ditt fotspår här

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0