Slödag

Idag har jag planerat att gå omkring i underkläder hela dagen och kolla Grey's. Tänker inte göra någonting vettigt på hela dagen, kanske ett undantag att hämta mat, men annars tänker jag inte göra någonting. Borde så småningoom börja packa också, back to Pargas på måndagmorgon. Ser faktiskt fram emot det, träffa alla kompisar man inte sett på hela sommarlovet och få rutinerna på rätt väg. I'm exited. Var på en liten dejt med några från högstadiet igår också, riktigt mysigt. Varför träffar man inte gamla kompisar oftare för? Well, nu ska jag äta mig fet på vattenmelon och dregla över hur jäkla snygg Patrick Dempsey är.
 
Kram ♥
 
 
l i t e  b l a n d a t  f r å n  m i n  i n s t a g r a m
 

Kommentarer

Lämna ditt fotspår här

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0