I'm out of love, I'm out of touch

Jag är rädd. Rädd för så jävla många saker att det är sjukt. Tankarna snurrar i huvudet, jag vet varken upp eller ner. Vet inte om man vill mig illa eller gott. En stor föll från mitt bröst idag, så jag kan andas lite bättre nu. Jag stressar upp mig alldeles för mycket, oroar mig för en massa onödiga saker, hittar bara det negativa i allting. Jag är lycklig, det är jag, men det är ändå någonting som saknas. Jag vet att jag kommer på det någon dag, men jag vet även att det tar tid. Jag är i ett rum, stället jag vill komma till separeras av en lång mörk korridor jag inte vågar mig igenom. Så mycket vet jag, det jag inte vet är vad jag vill komma till. Huhhu, skulle livet helst vara en dans på rosor. " The hardest thing in life to learn is which bridge to cross and which to burn. "
 
 

Kommentarer

Lämna ditt fotspår här

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0